Bokomslag

En sak jag irriterar mig lite på är när böcker man gjort filmer på trycks med samma omslag som det är till filmerna! Jag menar det är ju liksom inte en bok som är baserad på filmen utan en film som är baserad på boken! Kom å tänka på det imorsa när jag såg en kille på tunnelbanan som stod och läste Slumdog Millionaire. Är det inte bättre att ha kvar omslaget man hade innan filmen kom ut?

I övrigt har jag haft en najs helg med festande och lite annat! Fredagkvällen spenderades på Harrys, och det var en rolig men ganska konstig kväll. På nåt sätt verkade det även som några hade bestämt sig för att det var nån typ av "pussa Zandra på halsen" kväll, lite lagom weird sådär, haha :P Sen fick man en bamsekram av en snubbe man snackat med en gång innan, också lite intressant. Efter harrys drog vi till HG, vilket har blivit lite av en vana. Hmm, kanske borde dryta den lite ibland iaf, tycker det är rätt ovärt där, haha :P


Jag å Elina på Harrys (Med Chris från Cutlips i bakgrunden :P)


På Heavens Gate, varför har ja börjat göra så med tungan jämt? :P

Lördags var de ju Introgasquen på campus Solna. Kvällen började dock hemma hos Linnea i sjöstad innan vi drog dit. Lite vin drickande och myspys. Själva Introgasquen var kanske inte riktigt min grej (läs ABSOLUT inte riktigt min grej). Va liksom en grej som hade krävt att jag druckit rejält mkt för att ha riktigt kul. Fast visst, de va absolut inte tråkigt, men drog rätt tidigt ich hann faktiskt med sista bussen hem som går vid 1 nångång. Igår var det dags för mig att vara duktigt, Hjälpte Birgitta med mässan, snäll som ja e :P Sen var det barnpassning eller vad man ska säga. Det är nämligen nån grej en massa folk går på under söndagar vid finntorp så de e ett gäng barn som ska passas under em. Var faktiskt kul, pysslade lite å så! Fick ett fint armband av Anna med baaara blåa pärlor. Kan ladda upp bild sen kanske om jag orkar :)

Idag har jag självstudier, och ska faktiskt plugga. Däremot brukar självstudier innebära liiite längre sömn, men nej. Vi skulle på nån vaccinationsgrej, och det enda jag fick idag (eftersom jag har hela grundskyddet) var nånting som skulle visa om jag är vaccinerad mot tuberkolos. Så upp tidigt för att åka in till stuuureplan, bli stucken av en tant med en grej som VERKLIGEN sved för att sen vända hem å vara tillbaka hemma vid halv 10. Uppföljningen är på torsdag då jag ska bli vaccinerad. Jag säger då det, lite skola denna vecka (den fysiska platsen iaf). Endast tisdag och fredag. Icke desto mindre massvis med plugg.

KEEP IT SLEAZY!


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

håller me om att vi kan bryta vanan, fast ibland är det mysigt där ;D

aj aj, tycker inte om folk som ska stickas me nålar :S

2009-09-28 @ 15:44:05
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: Anna

mm det var lite litet där, inte alls som man föreställt sig innan..

2009-09-29 @ 06:43:49
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0