:D

Eftersom jag börjat få allt fler läsare (jättekul:D) tänkte jag berätta lite om mig själv. I skolan idag hade vi nämligen en uppgift där vi skulle intervjuva varandra och fick som stöd en utskrift från en såndär "Mina vänner" bok som ja tänkte svara på :)

Namn: Zandra
Bor i: Nacka
Födelsedag: 4e oktober -1990
Stjärntecken: Våg

Folk brukar tro att jag: Ofta att jag röker. Sen verkar folk tro att jag e kaxig och elak, då ja relativt ofta får kommentaren att jag faktiskt är snäll :P
Mina intressen: Umgås med vänner, musik och festa som ett svin ;D
Favoritmat: Mycket, men thai e en klar favorit.
Favorit idrott: Skidåkning (utförsåkning)

Den bästa bok jag har läst: The Dirt, Heroin Diaries, Tommyland
Husdjur: Nope
:Min bästa vän: Flera, men Elina e ju väldigt special ;)

Favoritlåt: Nya varje vecka. För tillfället Liquor Store romance med Sex Slaves.
Favoritämne: Bild har jag alltid gillat.
Favoritprogram: Friends, Christine, Scrubs, Mighty Boosh
Favoritfilm: Oj.. PotC kanske?
Film jag gillar trots att den egentligen är rätt kass: Rädda Willy :P

Jag skulle aldrig säga nej till: Att träffa Crüe!
I högklackat går jag: Väääldigt sällan.
Favoritglass: Twister :D
Favoritdag: Friiiday!
Ett ordspråk som är bra att tänka på: Kanske inte ett ordspråk, men "Be yourself, not a puppet in the freakshow" har ett ganska starkt budskap :P

Well, de va de. Det var inte jättemycket, men lite basic iallafall. :) Idag ska jag träffa Eliina :D Fast först borde jag göra upp nåt typ av pluggschema (oh, glömde ta med: Pluggar audionomprigrammet på Karolinska institutet i Stockholm). Blöö, orkar inte!

KEEP IT SLEAZY!


//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

aaw du e väldigt special du me <3

2009-09-09 @ 18:09:41
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: Michelle

haha festa som ett svin ;D

2009-09-09 @ 20:26:55
URL: http://miiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0