It's only Rock N Roll, but we like it!

Haha, igårkväll märkte Elina att jag, hon och Eric (Crashdïet) var med på bild i Davids (dj på harrys) blogg för typ 2 veckor sen! Lite skoj, minns inte ens att han fota, fast jag kollar in i kameran ;D Spana här! It's only rock n roll, but we LOVE it! ;D

Idag har jag vart ledig! :D Unnade mig själv en dag utan plugg efter intensivt plugg hela veckan. Behövligt! Mötte upp Joel i stan, han fick glatt medverka som shoppingsällskap. Ibland kan de va skönt att gå runt ensam, men va inte på det humöret idag. Köpte iaf ett par stövlar och 2 par leggings! (Kan inte motstå vissa leggings, har mkt leggings, men kan inte få nog!) Hur balla är inte HM påsarna dom har nu? :D



Pga påsarna såg man jättetydligt vilka som hade handlat på HM :P (de va tom en kille på tuben hem som frågade varifrån dom va eftersom så många hade dom. Vi förklarade att de va för att en HM inne i stan hade nyinvigning typ) Joel tröttnade på mig när jag började kolla på parfymer och drog. Gjorde inte så mkt, för skulle ändå träffa Erika strax efter. Gick å tog en fika på Espressohouse, myspys! Tack igen Erika för att du fixade biljetter till imorn åt oss! <3

Ganska snart kommer Elina hit för att föra lite, sen bär de av till guess where! Tänker inte ens säga't :P Aubbsbabs ska med oxå <3 :D Så dags snart för iordning-fixning!

sen måste jag säga oxå: GRATTIS MIchelle till körkortet! (4e gången jag skriver det idag tror jag) Super! :D

KEEP IT SLEAZY!!!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Michelle

haha tack tack hundra gånger Z! :D

2009-09-26 @ 10:47:03
URL: http://miiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0