Kassaklirr!

Kan man få en trevligare överraskning än informationen att det snart trillar in pengar på kontot, utan att man skulle veta det? Loggade in på min internetbank tidigare och fick den otroligt trevliga överraskning att jag får studiebidrag imorgon! :D Eftersom jag inte visste att de skulle komma så snart blev jag väldigt glad. Så min lediga dag imorgon ska spenderas med en liten runda i stan för div inköp av önskade föremål, haha! Har bla spanat in ett par leggings jag vill ha men vart för snål för att köpa! Kanske nån tröja också, får se vilka spännande saker man kan tänkas hitta! Kaching!



Känner mig faktiskt rätt trött just nu, ska nog gå å lägga mig och seg-glo på nån film eller nåt :)

KEEP IT SLEAZY!
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0