Myspace

Yes indeed, Californiawhite finns på Myspace. Däremot är jag sjukt inte-aktiv myspace användare. Loggar i princip bara in för att acceptera vänförfrågningar. Men, har ni Myspace ska ni självklart bli vän med mig! Sen kan ni lära mig ordentligt hur sidan funkar :P Hursomhelst kommer jag inte ens ihåg när eller ens varför jag skaffade myspace, men orkar inte riktigt ta bort min sida heller.
Utöver bloggen finns jag även på:
Myspace
Twitter
Last FM
Facebook

Så, nu vet ni ;D Bli vän med mig på Myspace/Facebook/Last FM eller följ mig på Twitter vettja!

KEEP IT SLEAZY!!

///CALIFORNIAWHITE
 


Kommentarer
Postat av: Michelle

I follow u ;)

2009-09-23 @ 13:00:14
URL: http://miiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0