Wiiiikeeend

För min del e de nu HELG! Ledig imorngon, jeii! Hade ju redovisning idag på en uppgift vi fick igår. På schemat stod de att vi skulle hålla på från 13-16. Klara blev vi redan vid 14, haha :P Efter skolan drog vi först till Harrys (Vår bokhandel, inte HBJ) för att kolla om böckerna vi beställt kommit. Det hade dom dock inte. Sen dorg vi till Södertörns café och tog en fika där vi satt till strax innan 4. Det var verkligen hur mysigt som helst att bara sitta där å snacka! Jag gillar verkligen min nya klass. Daniel drog lite tidigare än vi andra, men de va kul att  han hängde med också :) Och att det gick bra med hans lampa, haha ;D

Imorgon ska jag sooova! Man blir faktiskt väldigt trött av att inte göra någonting, haha :P Däremot måste jag säga att det ska bli kul att komma igång på riktigt. Audiologi och hörselvård är först ut. Ska ut på kliniken väldigt tidigt, typ om 2 veckor. Ska faktiskt bli riktigt kul, få lite mer grepp om vad yrket går ut på.

Har även bestämt mig för att sakta men säkert vänja mina fötter bli torterade av mina snygaga gråa skor. Fundera på att ta en kort vända till stan imorgon i mitt försök att gå in dom. Har haft ett par med lägre klack idag och det har gått bra. Let's hålla tummarna ;D

Nu ska jag käka lite.

KEEP IT SLEAZY!!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0