Ändrade planer

Alla verkar verkligen behöva ändra sina planer som hastigast nu tackvare den trevliga vulkanen. Dock så blev detta ganska bra ändå. Nästa helg var det meningen att Stockholm Rockout skulle gå av stapeln, men nu vågar arrangörerna inte chansa på att det kommer att gå att ta sig hit. Så det dom har gjort är istället att flytta den till september, men ändå behålla en spelningsdag den 1 maj. Så nu blir de 3 dagar istället för 2 till samma pris :D Blir ändå en hel del bra band nästa helg med bla Crashdïet, Vains of Jenna och Babylon Bombs med "avslöjandet" av nya sångaren. Dessutom kommer man i september få en gratis tröja, haha ;D Så jag ä inte bitter!

Idag hade jag planerat att ja skulle sova ut lite, men så vart de då inte. Kvart i 8 fick jag nämligen dubbel körlektion med praktikanten Lassw. Eftersom han inte e färdigutbildad fick behöve ja bara betala för en lektion, men köra 2. Score, haha ;D Han var iaf hur trevlig som helst och jag tycker det är lite synd att denna vecka e hans sista. När ja kom hem var de dags för frukost och sen kollade ja lite på vänner innan ja hamna här för plugg. Så det är vad jag ska göra nu.


Vains of Jenna med förre sångaren Lizzy.

Tycker inlägg utan bilder/videoklipp ser så otroligt trist ut så försöker få med nånting i varje inlägg, om det går ;)

Over N Out

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

han är också snygg! (lizzy)

huh, va han praktikant alltså... gick in på schemat och fattade inte alls vem fan lasse va helt plötsligt :P

2010-04-23 @ 10:46:02
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0