Gröna Lund

Igår hade Gröna Lund "genrep" så de nya sommarjobbarna skulle kunna lära sig hur man ska göra. Tack vare Linnéa (som fixade gratisbiljetter, tack) var jag på plats tillsammans med Danne, Linne, Åsa, Tina, Emma, Kalle, Fatma och Ida. Hade väldigt kul, trots de otroligt långa köerna. Endast tre åk hanns med, Kvasten, Berg och dalbanan samt vilda musen. Vart väl en halvtimmes köande till varje grej. Träffade på en del bekanta också, bland annat Oscar och Lotta. :)


Danne (med Tina bakom sig) Ida, Kalle, Fatma, Emma, jag och Linne :D

Ikväll blire utgåg med min käära kusin som kommer hit från finland :D Saknat henne massor! <3


ja o Johanna på min student :)

Nu ska ja vända upp o ner på mitt rum i jakt på min vita Babylon Bombs tröja.

Over N Out

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0