Rockfest

I lördags var det alltså Crazy Nights rockfest som stod på schemat.n Lagom bakis från fredan var det dags att strax efter 2 bege sig mot alvik och gamla tryckeriet. Dock missade vi delar av första bandet, men vad gör man? ;) Det var en riktigt rolig dag/kväll/natt iaf. Sista giget för Dani i Babylon Bombs, vilket e väldigt trist :( Rock N Roll Allstars var väldigt bra faktiskt. Sen har vi ju Baby Jane och Hardcore Superstar som aldrig gör en besviken. :)

En lite lustig (eller inte så lustig) sak som hände ägde rum under Babylon Bombs spelning. Matt (Trummis i Baby Jane) bestämde sig för att hoppa ut i publiken. Desvärre var publiken inte tillräckligt tät så det slutar med att jag får honom rakt i huvet. Inte föga fårvånande rasa ja därmed ner i golvet. Nu såhär i efterhand misstänker ja att detta har lett till en mindre hjärnskakning. Så gick ja först o satte mig, men efter 10 sek kom ja på att ja inte kan missa Danis sista gig med Babylon, så lagom skakis ger ja mig in i publiken och tar stöd av Elina. Men, även efter detta hade ja hur kul som helst. När HCSS (som var sist) hade spelat klart blev det Harry B James för min del. (Liite förvånad över att de va ngn personal där, med tanke på att hälften var på rockfest ;D)

Hittade en bild på mig o min trumpinne på Rockspot

Ser lagom galen ut :P

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

förstår om du har en mindre hjärnskakning, men hoppas det inte är det :/

2010-04-12 @ 12:44:42
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0