Sooool :D

Äntligen har solen börjat kika fram mer och mer :D Idag har det tom vart riktigt härligt väder ute. På rasten i skolan idag blev de tom läge att sätta sig utomhus i solen utan jacka :) Myspys, med allmänt skitsnack om helgen och gnäll över portfolions jobbighet.

Resten av helgen bara försvann. Lördagkvällen spenderades på Harrys och Sin City med min kusiin :) Där träffade vi även på bla Jenni, Henna och Sofie. Live på scen hade vi GNR tribute bandet Guns N Posers. Dom va rätt bra. Annars så hände det väl inte direkt något spännande, men skoj va de :D


Kusin o Jag :D


Jag, Sofie, Michelle och Jenni. Syns att sofie vart i Thailand, breve oss andra väldigt bleka jävlar ;D

Over N Out

//// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: jen

jag ser ju inte bara lite wasted ut hahha

2010-04-26 @ 16:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0