Pepp pepp pepp!

Fredagen vart riktigt rolig med tanto häng och Harry B James. :D Fick dock återigen massvis med myggbett som har drivit mig halvvägs till vansinne med sin förbannade kliande. Hatar mygg! Lördagen spenderades med Sandra i Globen och söndagen i stan med Michelle. :D

Nästan hela denna vecka (måndag till torsdag) spenderades hos min kära far i lilla hålan Gimo. Träffade även brorsbarnen, och herregud va dom blivit stora alla 3! Man känner sig verkligen gammal när man träffar dom små, haha :P Men det var jättekul att få träffa dom igen. Kasper berättade stolt att han börjat i skolan. Tuva hade en ny favoritlåt, till min stora förskräckelse. Låten är nämligen Manboy. Funderar på om man borde försöka lära ungarna vad som e bra musik innan de e försent, haha ;D

När ja kom tillbaka hem vart de vääldigt massa runtstressande. Var tvungen att: Åka och handla med Ida och Anne, träffa Jenni i stan, bränna skivor, packa samt leta upp massa saker. Men, det var lätt värt eftersom det om några timmar är dags att dra till Skogsröjet! :D Sommarens sista festival och ett perfekt slut på sommarlovet enligt mig :D Blir ett utökat Camp Hund denna gång, orginalarna (Jag, Elina, Lucas, Tosse, Jenni och Henna) och nykomlingarna (Anders och Ida) Ska bli
kuuuuul, e så PEPPAD!


Jag, Jenni och Henna med Ed och Danny från Crazy Lixx
Bjuder på den trots min vääldigt sletna look :P

Nä nu ska ja packa de sista till ljudet av Hardcore Superstar!
Sjätte gången live på skogsröjet. Crashdïet blir det typ 11e eller 12e gången, håller inte riktigt räkningen, haha

KEEP IT SLEAZY

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0