För mitt kristna utseende e med mig, och min toalettborste

Club raki club raki, jag dricker brännvin mest i smyg! Hallelujah för fan!

Hardcore Superstar förra helgen var superbra! Var i nån tup av eufori hela kvällen, haha :P Hade hur kul som helst med trevligt folk, Guitar Hero och själcklar Hardcore Superstar! Och nu e de helg igen, blir en fullspäckad helg även denna! Ikväll blire troligtvis ett besök till MF-puben mm med Sandra + ev några fler och imorn blir det firande av Dennis födelsedag på Harrys. :D Taggad är ordet :)

Va precis i sickla med min mor och julhandlade lite, samt införskaffade påfyllning av ett ganska tomt barskåp. Påväg till bussen i sickla halkar jag och gör en förstklassig vurpa ner i snön vad tror ni jag tänker? HOPPAS FLASKORNA HÅLLER! Haha, men då har man första vurpan denna vinter avklarad ;)


Hittade färdigmixad rom-och-cola burk. Visste inte de fanns i sverige, men man e ju lite blond ;) Köpte den, va tvungen att testa :P

KEEP IT SLEAZY

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0