Byebye Med. aud. 2!

Medicinsk Audiologi avklarad och godkänd! Avslutade kursen idag med munta (muntlig tenta) på hemtentan vi slitet som bara den med. Usch och fy vad hemskt det var! Hela kroppen bara skrek ångest. Jag brukar vanligtvis inte bli så jättenervös, och blir ja de brukar ja kunna behärska den. Idag, icke sa nicke. Man såg min nervositet utåt, brukar inte tappa kontrollen så. Riktigt jävla skit-hemskt var vad det var! Aldrig haft något så jobbigt i skol-sammanhang. Men, fixxare gjorde man ju :) (TACK Åsa för att du gav mig Presbyacusis fallet och inte ponsvinkeltumören!)

Så äntligen fick jag min otroligt efterlängtade helg! Efterlängtad mest för att slippa plugga, haha ;D Party blire ikväll. Va inte så peppad förut, men det börjar ta sig! Polle och jag ska ut och göra stan OSÄKER! Haha :D


Polle och ja, vi e goda vänner, fast än mycke olika! ;)

Dagz för fixx!

Over N Out


//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Polle

Ihaha gnägg gnägg, pust, travar bort till hörnet och tuggar lite hööö. Spana in hingsten däär :O

2010-02-12 @ 21:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0