Räcker de inte med denna hysteri nu?

En sak jag stör mig på ganska så mycket är den STÄNDIGA hysterin över saker. Idol, Melodifestivalen osv osv. Dagens irritetionsobjekt är inget mindre än Twilight. Efter att ha läst böckerna kan jag förstå viss hysteri. NÄR det gäller BÖCKERNA! FIlmerna är på långa vägar inte lika bra, New Moon tycker jag knappt ens var okej. Anyways, var inte just det som triggade min reaktion för dagen, utan en hemsida jag lyckades trilla in på.

Kan börja med information om sidan "My life is average" där folk berättar om roliga saker som hänt dem under dagen. (Väldigt kul att läsa på, kolla här) Okej, så sidan jag lyckades hamna på liknar MLIA, men går under namnet MLIT. Alltså My LIfe is Twilight där folk berättar om "Twilight" saker dom gjort. Har det inte gått för långt?? :S

Alrite, en liten uppdatering om vad som hänt sen senaste inlägget. Igår skrev jag omtenta på medicinsk audiologi 1 (örats anatomi typ). Vet inte alls hur det gick, men skulle inte bli jätteförvånad om jag blir tvungen att göra ytterligare en omtenta. Idag var en bättre dag med auskultation på balansmottagningen :D Det var hur intressant som helst, fick se en patient genomgå 3 olika tester för balansorganet. (En för sacculus, en för Utriculus och en för laterala båggången, om någon var intresserad av att veta.) Patienten var hur gullig som helst och frågade efter varje test om jag och Irena hade lärt oss nånting.  Hoppas jag också får så glada och mysiga patienter när jag är färdig :D


Jag längtar som faaan till sommar och festival! Musik, supa och vara en äcklig campare, kan livet bli bättre? ;) På tal om festivaler så ryktas det om Guns N Roses till Sweden Rock. Hmm, så länge det inte handlar om ett återförenat GNR (KNAPPAST troligt) överger jag inte min KISS biljett.

Frågan är bara vilken festival man borde satsa på i sommar..? Skulle va snuskit skoj med Wacken, men ofta man har råd med Wacken. Getaway Rock festival låter inte så dum den heller. Favorit-klubben Crazy Nights är ju även på plats där, höhö ;D

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Erika

http://averagewizard.com/ är roligare än MLIA : ) . (Fast det kanske säger mer om mig än om själva sidan :P )

2010-02-09 @ 22:48:48
Postat av: Michelle

jag hittar inte! :( vill ju läsa haha :P

2010-02-10 @ 11:14:02
URL: http://miiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0