Uss uss

tycker inte om vetenskap 2 kursen vi e mitt inne i nu.. VÄRLDENS tråkigaste uppgift. :S Tror jag och Emma tog på oss lite för mycket när vi valde att skriva om genetik bakom otoskleros :S ANledningen till att ja ens satte mig vid datorn nu var för att kolla på det vi skrivit och fylla ut lite, men jag orkar bara inte mer! Snälla låt oss bli klara imorn dock! USCH för genetik!

Satt nyss och kollade igenom en gammal klasskompis (högstadiet) bilder. Det imponerade mig lite att han har lyckats hålla kontakten med folk från den klassen, då dessa var med på bilder från bla hans student. SJälv har jag inte sett en jävel från klassen i 7an och 8an på typ 4 år. Bra kontakt-hållning! Fukk it, jag har fan tappat kontakten helt med gymnasiegänget, och då var det i somras vi tog studenten :P Verkar tom tappa kontakten med folk man annars träffat, well, konstant. Undrar vad det har att göra med? :S

Anyways, lite roliga nyheter! Jag slipper göra omtenta på omtentan! 15 poäng, sukk on that! ;D Behöver däremot komplettera kompletteringen, men slipper skriva om! I OWN!!

//// CALIFORNIAWHITE har bara fått 2 grattis på namnsdan idag. Thanx everyone! ;P

Kommentarer
Postat av: elina

fan va bra med tentan babe! :D

2010-02-18 @ 18:10:21
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: jenpen

Åh Grattis :D !

2010-02-18 @ 21:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0