Vuxen?

En sak slog mig idag när ja stod å väntade på pendeln med en latte från Wayne's i handen. På något sätt känns de väldigt vuxet. Att köpa kaffe och ta med sig från cafét menar jag. Vet inte riktigt varför jag tycker det. Men så är det väl, dags att inse att det är vad jag är, vuxen. Fick det påpekat igår också, att i'm all grown up. Det är nämligen så att vi behöver underskrifter att vi vart på auskultationen ("hej jag heter zandra och är 10 år gammal" typ). Hon som skulle skriva under tyckte de va lite konstigt att vi behövde ha domdär papprena "ni är ju trots allt vuxna människor". Hmm..

Det går att diskutera dock, min "vuxenhet". Anledningen är min (och ma dear friend Polle) reaktion på att biljetterna till Alice i Underlandet släpps snart. skåda en liten diskussion:

Ida: ZANDRA, BILJETTERNA TILL ALICE I UNDERLANDET HAR SLÄPPTS! Vi måste fixa!! hoppla polle!!
Jag: Jag VET! Såg de i mail från bioklubben nyss! LÄTT att vi måste fixxa! :D Men innan vi ser den måste vi fixa filmkväll med tecknat, haha ;D
Ida: hahah såg det också från deras mail :P Absolutely! like good old times! ;D

Så lycklig över denna premiär borde man egentligen inte få bli, haha :P Men, as jag och Ida go waaay back, så har vi våra konstigheter. En period så var Alice i Underlandet vår ABSOLUTA favoritfilm. Jag menar då titta på den, spola tillbaka. Titta på den, spola tillbaka. osv.. Rekordet kan mycket väl säkert ligga på en kanske 7-8 gånger på en dag?


Johnny Depp ska spela Mad Hatter, tror faktiskt han passar i den rollen.


Depp som Mad Hatter

Var ju en snubbe på Creepy Nights (Harrys halloween-grej) som va utklädd till honom. (Hatter, inte depp, haha)

KEEP IT SLEAZY


//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

återigen är han vitsminkad :P

2010-02-10 @ 21:03:14
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0