Ännu mer konstiga drömmar

Ytterliggare en natt med helskumma drömmar. Vet att jag drömde ganska många drömmar inatt, dock kommer jag bara ihåg 2. Om en vecka är det dags att se Backyard Babies, vilket var temat på ena drömmen. Drömde att jag och Elina glömt bort att gå på konserten rätt datum och kom på det dagen efter. När vi kom på det fick vi världens panik och ringde till jättemånga för att få bandet att göra ett gig för oss så vi inte hade betalat biljetter i onödan. Varje person vi ringde till hänvisade oss till någon annan, så fick aldrig veta hur det gick innan jag vaknade.

Sedan drömde jag att jag och Emma bröt oss in i ett hus av någon anledning. Tror att vi letade efter nånting. Hursomhelst var det 3 personer hemma när vi bröt oss in så vi var tvugna att gömma oss för dom också. Så mkt av den drömmen gick ut på massa konstiga rörelser för att gömma sig när nån av dom som bodde i huset dök upp. Sedan bröt sig några andra in i huset, och vi gömde oss för dom också. Tillslut bestämde vi oss för att det var lika bra att dra därifrån. Vi hittade ett tomt rum på våningen längst ner och skulle hoppa ut genom fönstret. Däremot var det en jävla massa glasgrejer på fönsterbrädan som vi flyttade på. Jag tyckte, när vi hoppat ut, att vi skulle springa därifrån, men emma bestämde att det var bäst om vi ställde tillbaka så mkt som möjligt av grejerna. Sagt och gjort. Sedan sprang vi därifrån, hem till Emma och gick ut med hennes hund.


Heta Dregen of Backyard Babies!

KEEP IT SLEAZY!!


///// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Jackie Hotti

OMG ! Jag träffade honom på stationen i Hässleholm idag ! 8D

2011-03-31 @ 22:31:57
URL: http://nattstad.se/Jackie%20Hotti

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0