Konsiga drömmar's back!

Inatt hade jag en helskum dröm. Drömde att det var min födelsedag (eller nåt annat som gjorde att jag fick massa presenter). I present av Elina fick jag iaf typ 30 par skor i varierande storlek mellan 39-41. Bland annat så fick jag typ 10 par converse, 2 par vita resten svarta. Vi va ute på rondellen i närheten av där jag bor när jag fick alla skor. Sedan var vi tvugna att låna bil av asplunds för att kunna få med alla skor hem. När vi skulle lassa in skorna i bilen hade vi stora problem med att få med oss skorna och tappade minst hälften av alla skor påväg till bilen. Sedan tog det typ 4 timmar att plocka upp alla tappade skor.


10 par Converse behöver jag tydligen!

Idag hade vi en kort dag i skolan, 10-12. Dock så befann jag mig i flempan redan kvart över 9. Suck, duktiga jag åkte alldeles för tidigt. Föreläsning var iaf ganska intressant, handlade om yrsel från patienternas synvinkel. Dock så tröttnade man när det var ca en halvtimme kvar. Då började jag klottra. :P

Over N Out


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

haha fan va generöst av mig att ge så många skor ;) du blev iaf inte arg för att det va fel färg den här gången, alltid nåt ;D

2010-01-19 @ 17:59:17
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0