Konstiga personer

Händer från och till att jag fått kommentarer från bekanta angående killar. Tydligen kan man enligt vissa inte vara kompisar med killar. Frågan "Var det din pojkvänn?" har jag fått några gånger när man exempelvis gett en hejdå kram till nån. Återigen idag fick jag den typ av fråga efter att jag sagt hejdå till GUstav vid tuben. Sen när måste det finnas något sexuellt mellan killar och tjejer för att man ska kunna umgås? Om jag ger en kram till någon kompis pojkvän, skulle det betyda då att han är otrogen? Haha :P Isf, sorry Elina, haha ;)

La nyss en ansiktsmask och kom å tänka på när Fredrik såg mig, Linnea och Filippa med ansiktsmasker i somras. Snubben typ dog av garv. Tydligen såg jag roligare ut än dom andra. Wellwell, jag ska njuta av en HELT pluggfri helg! Superskönt! Har inte haft en sån sen min födelsedagshelg i oktober! NAJS!

Kvällen börjar med firande av fina Michelle som fyller 20 idag! Middag på Fridays blire! Grattis Mich! <3


Jag och Michelle på studentmiddan :) <3

Nu ska jag fortsätta göra img iordning :)

KEEP IT SLEAZY!!

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

tur att jag inte är en sån som tycker så ;)

2010-01-15 @ 21:34:00
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: pia

Ja, men det är ju klart. Man kramas ju inte med folk man inte är ihop med. Aldrig! ;)

2010-01-17 @ 11:33:34
URL: http://paien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0