Modern Day Delilah

Tenta idag då. Har inte mycket mer att säga än att den med 90% säkerhet resulterade i min första omtenta ever. Men känner att halsflussen jag åkte på förra veckan är en rimlig ursäkt till detta. Så nog om det!

Till skillnad från igår är jag på förvånantsvärt bra humör idag. Har vart effektiv efter skolan genom att både åka och hämta paket från henkan samt att göra studieanmälan. Glöm inte bort de alla på högskole/universitets nivå, annars får ni inga pengar! Vilket ni säkert vet ;) Undrar när info om terminsavgift kommer.

Sitter just nu och lyssnar på Sonic Boom med KISS. Modern Day Delilah, HELL YEAH vilken superbra låt! KISS SKA ses i sommar om jag så måste gå ensam! Lätt värt! Dock är det säkert fler jag känner som ska gå, måste bara hitta dom först, haha ;D Är även sjuuukt partysugen, har inte festat sen nyår! Blir dock inge festande förns på fredag, men då fan!

Modern Day Delilah, lyssna på den om du inte hört den! Och har du hört den, lyssna på den igen!



Sitter just nu och mumsar på Fazer choklad som min fina mormor hade med sig när hon kom i tisdags <3 Hon åkte hem imorse. Smirnoff Ice hade hon köpt till mig också. Snällt tycker jag, även om jag när halspflussen var som värst kanske inte riktigt tackade ordentligt. :)

Ska försöka få inläggen att rulla mer regelbundet igen. I plomise I will try. :)

Over N Out

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

fredag fredag fredag fredag!!! :D :D

2010-01-11 @ 22:01:04
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: Emelie

FRÅGESTUND I MIN BLOGG SKRIV GÄRNA NÅGRA FRÅGOR.!

2010-01-13 @ 16:27:37
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0