Nu får de väl ändå räcka!

Miami Ink. LA Ink. London Ink. Personligen tyckte jag det räckte alldeles utmärkt med bara Miami Ink. När London Ink började sändas kände jag att det var alldeles för mkt. Nästa program, Tattoo Highway. Är det bara jag som tycker hela grejen har gått över styr? Hur mkt intresse kan det finnas kvar för att se dessa ständiga tatueringsprogram? Att detta kommer från en tatuerings-älskare som jag själv säger väl en del, eller? Överlag känns samtliga programmen ganska fake, det tar INTE typ en kvart att rita upp en hel ryggtavla, som de säger i programmen. Det bör väl de flesta fatta, iaf om man är någonlunda insatt i att teckna. Sådeså!


ENOUGH!

KEEP IT SLEAZY!!


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0