Otoskopi

Igår var faktiskt en väldigt intressant dag i skolan. Först föreläsning om audiogrammets utseende. Eftermiddagspasset bestod av Otoskopi! Fick titta i varandras öron med otoskop alltså :D Det var hur kul som helst, och istället för att bli äcklade av saker som vax tyckte alla det var jättekul, och ville titta, när någon hade en vaxpropp. Emma fick bli min allra första patient, haha ;D


Detta är ju då ett otoskop för er som inte visste. ;)

Efter skolan mötte jag upp Elina och inhandlade biljetter alá storlek enorm till Crazy Nights Rockfest. Köpte även till Faster Pussycat och Enuff Z' Nuff nu på söndag :D

Nyss hade jag "utbildningskontroll" på körskolan. Gick inte jättebra, men hans kommentar var iaf att jag bara behövde finslpning. Bådar väl gott iaf att jag inte är en helt hjärndöd bilförare, haha ;) Nu ska jag försöka äta lite frukost, hur det ska gå återstår att se med tanke på att jag mår ganska illa :S Imorn blir Backyard Babies :D

Over N Out


//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0