Vetenskap 1

Är nu nästan klar med kursen vid namn Vetenskap 1. Började i tisdags och slutar imorn, lång kurs va? :P Tisdagen var det mest värdelösa dag någonsin in history of ma school time. först och främst, 9-17 dagen efter en tenta! INTE helt okej. Dessutom fick man inte ut någonting av förläsningarna, bla eftersom föreläsarna sa emot varandra om ganska mkt. Tror inte att så många i klassen nånsin har lyssnat så lite. Tydligen hade Gustav tom somnat. Men efter skolan träffade jag Elina vilket var skoj. Det var längesen sist <3

Igår skulle vi leta fram vetenskapliga artiklar. Tråk till tusen med artiklarna i sig, men flumm sådär under eftermiddan vart ganska skoj. ;D Redovisning imorn och sen HELLO plúggfri helg! Dessutom är det sista dan penicillinknaprande! FÄSTA FÄSTA FÄSTA!! Miich fyller 20 imorn såå de blir middag innan! Myspys, lääääänge sen jag träffade alla! :D Är nästan säker på vad jag ska beställa för mat också, iaf om det är samma meny här som i Lettland på Fridays. *Hoppas hoppas*


En sådär lagom konstig bild på mig och Elina

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: Elina

ja verkligen konstig bild, iaf på mig som gömmer mig ;)

du får kolla med folket om några vill hänga med till harrys imorrn också :)

2010-01-14 @ 20:41:10
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0