Getaway Rock Festival

Tillbakakommen från GRF i söndags och har haft helt galet kul! Camp Hund var de vi hette. Kanske berättar lite mer utförligt om festivalen när jag har mer tid och har en fungerande dator igen. Sitter för tillfället på jobbet. Dock kan ja ju dra igenom några band ja såg :D

Slash och Crazy Lixx var helt klart festivalens bästa gig. Rauibtier såg vi ( ett måste med ett sådant namn på campet ;D) Lillasyster. The Haunted, Megadeth, Motörhead, Mustasch, Europe, Sonic Syndicate, Raised Fist, Jorn osv osv. :D Fick trummpinne av Joey från Crazy Lixx efter att ha berättat för han att samma kille tog båda han spelat med. Stod nämligen kvar o snacka med Lixx pöjkarna ett tag efter att dom spelat.

För Camp Hund verkar det bli en återförening (med utökning) på Skogsröjet i rejmyre i slutet av augusti! Band som Hardcore Superstar, Crashdïet och Crazy Lixx liirar! Alltså, inte lika mkt metal utan helt klart i min smak. :)


CAMP HUND ;D


The one and only: SLASH!

Mer bilder kommer så fort min dator fås tillbaka, Har snott dessa av Elina.

OVER N OUT

 

/// CALIFORNIAWHITE smälter iväg på jobbet


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!

Det är såhär att jag sökt audionomprogrammet till KI men har hamnat reserv. Tänkte fråga hur många ni är i klassen? För det står att det inklusive överintaget är ca 25 platser. Tänkte att de kanske tar in 25 stycken för att det ändå är många som tackar nej till sin plats och då slipper de ta in reserver. Är ni så många i er klass? Är det många i din klass som kommit in som reserver?

// En nervös Jessica

2010-07-14 @ 18:28:55
Postat av: zandra

Hej.

Från början var vi 24 st i klassen, så 25 platser låter rimligt. När de kommer till folk som kommit in som reserv är det en hel del i klassen som kom in efter andras nej så att säga, så står du någonlunda högt på reservlistan har du definitivt chans att komma in. Hoppas de går bra. :)

2010-07-18 @ 21:29:47
Postat av: Jessica

Tack för svaret! Ligger på reservplats 6 i betygskvoten och 7 i HP, så det känns sisådär men jag håller tummarna :)

2010-07-19 @ 00:48:53
Postat av: z

ganska stor chans kan du nog ha ändå, audionom programmet brukar sällan vara folks förstahandsval (även om de va det för min del) och det är väl iaf minst en 7-8 st i min klass som kom in efter andra uttagningen. Hoppas vi ses i höst ;D

2010-07-19 @ 15:46:10
Postat av: Anonym

oj, minst 7-8st, så de kan alltså ha varit fler? :) jag hoppas vi ses med! :D

2010-07-20 @ 19:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0