HELL fukkin YEAH!

AC/DC blir de ikväll då! :D Riktigt najs med vänner som lyckas vinna biljetter till sådana tillställningar. Lite olägligt att det är idag dock, med tanke på morgondagens tenta, men iofs säger dom ju att man inte ska plugga alls dagen innan tentan. Dessutom borde det vara olagligt att banga på gratisbiljetter till dessa giganter. Andra gången för mig att se dom, andra gången jag ser dom GRATIS! Gotta lööve it :)

För att uppdatera lite av vad som hänt sen senaste inlägget så kan man nog säga att det inte hänt så mycket alls. Hade ett burmamöte samt kladdkaksförsäljning i söndags, och när man kom hem på kvällen va man minst sagt helt slutkörd. Från 9.30 till 18 höll vi igång. Utöver det har min näsa i princip vart begravd i böcker och anteckningar inför tentan. Igår var det dags för kliniska tentan, och den var det svår att känna av hur det gick. Särskilt ABR-delen (Hjärnstams audiometri). Mitt svar på diagnos vart: Cochleär.. Retrocochleär... Cochleär... Retrocochleär... Cochleär... Nej, retrocochleär. Är du säker? Nej, men vi låter de va så. Har inte så höga förväntningar på just det resultatet. Men tror inte ja e ensam med tanke på att absolut alla kom ut ur ABR rummet och sa att det gått dåligt.

Iom AC/DC ikväll blir de en hyfsad konsertsommar för min del, trots att man missar Sonisphere och Sweden Rock. KISS 12e juni och Slash, Motörhead mm på Getaway :D Taggad! Hellre ser jag faktiskt Slash än Axl och hans tribute band på srf.


Skare va skare va dessa pöjkar.

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0