KISS

I lördags 12e juni var det alltså dags att se KISS på stockholsstadion. :) Mötte först upp Elina och Lucas för att käka lite innan vi åkte till stadion. Kom dit ett tag efter insläppet, så köa slapp man ju göra. Däremot var det ett långt köande som gällde för att kunna köpa merch. Efter att ha spenderat ungefär 6 år av mitt liv vid merch-försäljningen kund vi ta våra platser framför scenen. Med tanke på att vi inte försökte hamna långt fram fick vi faktiskt ganska  bra platser. Mustasch lirade, och lämnade mig ganska så opåverkad. Ett litet hörn av scenen använde dom och var allmänt tråkiga. Europe var över förväntan, gjorde en bra spelning, enligt mig. Dom kunde iaf uttnyttja hela scenens storlek, vilket man inte kan säga om mustasch. Joey Tempest hade rätt bra energi, liite mycket lek med mickstativet för att hålla mitt intresse ordentligt. :P

Dags för KISS. Och ja, dom gjorde en superspelning, dock var ljudet inte det bästa. Men gubbarna lyckades hålla en bra show. En trevlig överraskning var det att dom lirade Beth, eftersom det var något jag inte riktigt förväntat mig. Publiken drogs med mest vid Crazy Crazy Nights verkade det som, men min favorit var (som kanske inte är så oväntat) Black Diamond. Och så gillade jag när Paul Stanley "flög" ut över publiken under I was made for loving you. Giget avslutades sedan med fyverkerier (from the beginning to the boom, indeed, haha ;D) Overall, en väldigt bra dag / kväll :)

Söndagen vart en seg dag för min del, spenderades till största delen med att kolla på Legend of the Seeker maraton, blev inte särskilt imponerad. Nu däremot är True Blood tillbaka med säsong 3, så nu blir de att titta på första avsninttetr :)


:)

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

"Hade jag vart näck hade du fan tagit min oskuld" XD

2010-06-15 @ 09:55:20
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0