Mitt sommarlov, va jätteskönt mitt sommarlov ska bli

.. då e man ledig hela långa daaaan!
Eller okej, not so much med tanke på att jag börjar jobba redan på söndag, men u get the picture ;). Hade mördartentan idag, vilken visade sig inte va fullt lika mordisk som jag trott. Kändes som om man hade ganska bra koll på det mesta och jag svarade på alla frågor. Däremot hade jag problem att formulera mig så man förstod precis va ja mena, så failar ja tentan är det troligtvis för att mina förklaringar e galna.

Alrite så igår va det AC/DC dags igen. Visst gjorde dom ett bra gig, men måste säga att förra gången va nog bättre ändå. Hardcore Superstar däremot va precis lika bra som vanligt. :) Va vart de nu, fjärde gången man såg dom tror ja. Hade iaf en superbra kväll :D Nästa helg blire KISS, så giganter ses 2 veckor i rad, NAJS! :D Nya bokningar till GRF idag också, dock ingenting som fick mig extra glad, mestadels va det band ja inte vet vilka de är, sen band ja inte riktigt lyssnar på, typ Renegade 5. But hey, mycket musik blir betydligt mycket bättre med alkohol i kroppen. And trust me, de seglas inte nyktert på festival, oh no! ;D
To alcohol, the cause of and solution to all of life's problem.
-Homer Simpson


K K K K KISS på Stockholmsstadion 12 juni :)

Nyktert lär det inte bli ikväll heller, tentafest med klassen är det som står på schemat! :D

KEEP THE HAIR IN SHAPE!


/// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0