Inte mera snöööö!!

Ännu mer snö.. Det värsta med det är de faktum att de e rätt varmt ute så snön blir bara slask och äckel så man får blöta fötter. Blää!!

Helgen va najs iaf. Fredan var det Rocks och releasefest till Generation Wild. Först var det förfest hos mig med Jenni och Magnus. På bussen dit mötte vi upp Ida, Tosse och Anders, och slutligen i Slussen Elina och Lucas. Väl på Rocks Vart de snabbt snack med Eric (Young), en stunds snack med Peter (London). Mötte även gamla skolkompisar, en från Vilan och en från Cyber. Rolig kväll var det verkligen! Lördag vart de lugn filmkväll med Danny som stannade till i stockholm påväg hem från Luleå eller vafan de nu var :P Mys!


Uppblåsbar Jim Beam gitarr, yeaaah! ;)


Posa ;)


Jenni, Jag, Polle och Magnus :)


Man skulle hålla handen så och säga nånting sa magnus. Vad det var man skulle säga kommer jag inte alls ihåg, haha :P

Snart ska jag försöka ta mig till skolan i snöyran. Redan haft körlektion som gick bra trots vädret. Men tills det blir riktigt dags att dra blire att lyssna på Reckless Love's debutalbum som heter just Reckless Love. Bra skit indeed! "Beautiful beautiful bomb made of dynamite!"

Over N Out


//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0