Är SÅ trött på detta!

Tydligen är det meningen att ja ska vara förkyld. Fredagkvällen var det tänkt att man skulle dra till harrys, men självklart får jag feber IGEN på fredagförmiddag. Så feber och världens hosta är det tydligen som gäller nu, precis när man repat sig någonlunda från världens förkylning. Jag som annars i princip aldrig är sjuk, och nu får jag 2 smällar på rak. Det värsta är att iom detta har jag inte haft energi att ordentligt komma igång med portfoliohelvetet.

Så istället för att faktiskt få ha lite kul för en gångs skull spenderade jag min fredag sängliggande medan jag tittade på True Blood. Alrite, visst är väl serien rätt så bra, men det finns så mkt roligare saker man kan göra. Hade hört en massa om serien, så tänkte att man kan väl kika på den när man ändå inte har energi till nåt annat. Handlingen kan sammanfattas med två ord: Vampyrer och sex. Det var lite kul, Alexander Skarsgård är ju med i den serien, och även om jag visste att det är svenska han pratar förstod ja inte alls vad han sa första gången han snackade svenska. Var tvungen att gå tillbaka för att lyssna igen :P


Alexander Skarsgård

Även idag har dagen mestadels bestått av True Blood - tittande. Just nu har jag hunnit igenom halva säsong 2. Det är troligtvis så min kväll kommer fortsätta också, mer True Blood. Fukk it, första helgen jag inte vart ute i år, kanske är bra för mig, haha :P Dock måste jag erkänna att jag saknar mitt Crazy Nights :(

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE hostar snart ut lungorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0