Ladies n gentz, I'm back to beeing HUMAN!

Äntligen känner man sig som en människa igen! Drog på mig en rejäl förkylning förra helgen och har vart mer eller mindre som en zombie sen dess. Inte bästa timingen, med tanke på att jag gick ut på praktik igen i torsdags. Torsdan kändes bara allmänt helvetisk och det var inte alls kul att försöka prestera på praktiken. Mirakulöst nog blev jag otroligt mycket bättre over nite till fredan, och äntligen kändes de kul att va ute på praktik igen :D Synd bara att det bara e tills på onsdag :(

Ikväll blire utgång! Harrys e det som gäller (blir fan fjärde lördagen i rad för mig, brukar inte alls va ofta där på lördagar). Vet inte exakt vilka jag ska ut med, utöver Polle och Karin. Men, det lär väl visa sig :) Taggad är jag iaf, att äntligen få göra nåt kul efter en vecka med massintag av diverse mediciner (värktabletter, hostmedicin, halstabletter osv osv) Däremot får det bli rätt lugnt på drick-vägen för min del. I think, har inte riktigt bestämt mig ;D

Gårdagen vart en ganska så flummig dag för min del. Jag, Linne och Åsa flummade runt på praktiken och garvade åt nästan allting. Bland annat hade vi en låååång diskussion om palindrom. Naturrutan blev korad till vinnare för längsta palindrom vi kunde komma på.  Ni talar bra latin blev inte godkänt av de övriga eftersom det var en mening och inte ett ord. Dock måste ja säga att det måste va mkt svårare att hitta meningar som e palindrom än vad det är att hitta ord. Men får väl se mig besegrad, med tanke på att det var 2 mot 1 så. Andra ord vi kom på var korta ord som : Anna, ses, oro, rör, kök osv.

Det visade sig även att det som tydligen är svårast denna praktik period inte är någon av de nya testerna vi lärt oss, utan det är att ställa in stolen till ABR-mätningen  (Hjärnstamsaudiometri). Stolen styrs av en fjärrkontroll med inte särskilt tydliga bildinstruktioner. Resultatet av dessa bilder är 3 förvirrade audionomstudenter och en ryckig stol. :P

Nej, nu ska ja ta en dusch och sen tagga till lite mer till ljudet av senaste plattorna av Crazy Lixx (New Religion), Crasdïet (Generation Wild) och Vains of Jenna (The art of telling lies). GRYMMA är vad dom är!



KEEP THE HAIR IN SHAPE!

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0