I'm a shooting star leaping through the skies

Don't stop me cuz I'm havin a good time, I'm havin a good time!
Har haft "Don't stop me now" med Queen på hjärnan hela dan idag, och man kan ju inte bli annat än glad när man hör den låten. :)

Ska dra igenom helgen lite i korthet. I fredags var de Crazy Nights som gällde. Läänge sen ja va där. Innan det dock blev det lite spontan häng i Tanto med några klassare :) ALLA var i tanto just då :P Slöt sedan upp med Elina och drog till Harrys dit Tosse o Anders även kom senare. Trevlig kväll indeed :) Lördag skulle jag egentligen bli lugn med filmkväll hos Johanna, men vår lugna filmkväll blev till en spontan hemmafest istället. Men, det var skoj de med, haha :P Så idag söndag har gått i bakfullhetens tecken med massvis av Queen lyssnande :)

Insåg för en stund att jag måste masa mig hemifrån imorn enbart för att uppsatshelvetet ska in. Och nej, vi kan inte maila in det, ska tas emot i handen. Detta innebär att man e tvungen att masa sig en timme till Huddinge för att lämna in lite papper. Suck, ibland känns det SUPER jobbigt att skolan e så långt bort :( Men får väl göra de bästa av situationen o ta med mig plugg till resan. Trevligt va? :P Tentan is comin closer, 4 Juni will be my day of death. Oh om de bara kunde bli LOV!


Jag, Polle och Johanna på strandpromenaden efter eftermiddan i Rålis tidigare i veckan :)

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE is a rocketship on my way to mars, on a collision course!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0