Ingen bra dag

Idag har inte vart en bra dag. Har inte vart på bra humör alls. Beror troligtvis på min dröm, drömde att typ alla va sura och vägrade prata med mig utan att ja hade nån aning om vad de va ja skulle ha gjort. Drömmen kändes så verklig att jag inte riktigt lyckats skaka av mig den känslan.

Idag har jag iaf lämnat in portfoliot. Lite jobbigt e det att behöva äka ut till flempan bara för att lämna in ett häfte, men måste man så måste man. Träffade på Linnéa i bibblan vilket iofs va ganska så trevligt :) Nu ska jag försöka få ihop en powerpoint till morgondagens muntliga redovisning av en del av portfoliot. Tror dock inte man behöver lägga ner enormt mycket tid på det. Imorgon blir de första långa skoldagen på länge, 9-16. Sen blir de tentaplugg till tusen varje dag till fjärde juni. Byebye livet, suck.

Sitter för tillfället och försöker komma på nånting vettigt att ge mamma i födelsedagspresent. Fyller år gör hon nämligen på lördag så de börjar bli dags att fixa nånting. Tur att det rullar in lite pengar imorn, trots att det är ungefär hälften så mycket som det annars brukar vara.

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

men gud, om hon fyller år på lördag ska du ju inte komma på min mottagning!

2010-05-25 @ 09:35:38
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0