Nog med döda rockers nu..

Under ganska kort tid har en hel del rockers gått bort. Det började med Pretty Boy Floyds original basist, Vinnie Chas som dog i April och följdes av Ronnie James Dio och Paul Gray. Inga mer döda rockstars this year, okay! Även Bret Michaels har ju vart dålig. Han fick en hjärnblödning och var dålig ett tag, men repade sig från den. Strax efter att ha repat sig från den fick han även någon typ av mini stroke har jag för mig och hamnade på sjukhus igen. Nu är han dock tillbaka på fötter om dock inte 100 % återställd. Får hoppas att ingenting mer händer honom nu, en kropp pallar inte hur mycket som helst. Och som sagt, så behöver vi inga fler döda rockers!


Rock on, Bret!

Sitter för tillfället och undrar hur fan jag ska lyckas med att ha disciplin nog att plugga till tentan så mkt man verkligen behöver med tankte på att man inte har nån skola tills dess. Är det nåt jag har ganska dåligt med nu såhär mot sommarn är det disciplin att plugga!

KEEP IT SLEAZY!!


//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

SV: hahaha nu var det kanske dåligt formulerat, men va inte just dio jag syftade på med livsstil ;)

2010-05-26 @ 17:39:49
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0