Sunday

Well då var första hemmahelgen i år över, n it fukkin SUCKS att ja va tvungen att va hemma. Sitter för tillfället och kollar på reprisen av Grey's Anatomy och känner det som om jag håller på att hosta ut mina lungor. Dock är det aningen bättre idag än va de va igår. Dock kom den här skiten väldigt olägligt med tanke på hur mycket plugg jag har att göra. Först och främst är det portofoliot som snart ska in, muntlig redovisning på den är den 26e. Sedan har vi kliniska provet den 2a och då tentan den fjärde. Börjar bli riktigt nervig över att ja inte börjat plugga (krävs 70% för att klara den!), men för tillfället orkar ja inte göra mycket alls, hostan tar all kraft.

Så min söndag ser i princip likadan ut som lördan gjort med en massa tittande på True Blood. Så nu är man ikapp resten av världen i en väntan på säsong 3. På nåt sätt har jag fastnat för den serien, och måste säga att Alexander Skarsgård är riktigt snygg som Eric. Har aldrig tyckt att han är särskilt snygg, men han passar som bad boy vampire.

Kikade nyss på Crashdïets turné-schema för sommarn eftersom jag vart lite nyfiken på att se när Parksommar turnén (Crashdïet och Bullet) landar i stockholm. Självklart, precis som med massa andra roliga grejer äger den rum när jag är i Burma. 6/8 lirar Dïet med Bullet i kungsan för er som kan ha intresse i den informationen. Själv e man ju bortrest 1 - 15/8. (Missar därmed Sonisphere, I know, it suxx). Tycker dock inte särskilt synd om mig själv, kommer ha en oförglömlig resa. (Ingen kommer däremot säkerligen inte känna sig så sugna på att höra nåt om den eftersom alla kommer va så uppslukade av att snacka om Sonisphere)


Nikki på Crües gig på P&L 09. Så jävla glad att jag såg dom då, annars hade det sugit mycket mer att missa Crüe i augusti. Troligtvis hade jag nog hoppat av Burma-resan, vilket jag faktiskt övervägde ändå. 25 Juni 09, fukkin GREAT day!


KEEP IT SLEAZY!!

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

jag kommer lyssna på din burma-berättelse sen :D

krya på dig bay, tycker synd om dig :(

2010-05-16 @ 20:29:55
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

jävligt snygg blogg, hoppas det var oke j att jag lade till dig på FB

2010-05-16 @ 22:43:49
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0