Vart försvann värmen?

Föra veckan var de strålande sol och över 20 grader varmt, men nu har de från o till vart grått och runt 10 grader. Vart försvann sommarn? Däremot får man väl glädja sig över att det inte regnat så mkt idag. Extra mycket eftersom Elina tar studenten idag (Åker för närvarande flak gissar jag.) 10 000 GRATTIS TILL DIG BAY! :D

Hade tänkt att ja skulle till utspringet, vilket dock inte blev av eftersom de va lite skolgrejs att ta hand om. Däremot är det otroligt skönt att kunna säga att eTjänstekortet nu är påväg. Tog lång tid för mig, för av nån anledning fanns ja  inte med i deras system :S Omtyckt känner man sig, haha ;D Påväg dit vi skulle fixa korten gick ja och Emma och pratade om våra studenter i somras, och båda var väldigt avundsjuka på dom som tar nu. Otroligt rolig dag var vad det var! 5 Juni 2009, I'll remember that day forever! :D

Ikväll däremot blir dags att fira! Harry B James äre som gäller ikväll, kom och joina oss alla! All in äre som gäller ikväll, hehe ;D Om inte allt för lång tid blir det förfest inför kvällen som tar en tidig start alá kl 9. Men så kan de gå när nu anledningen man ska fira åker flak till kl 18, haha :D

Nostalgisk ska ja va o dra upp pixx från min student :

Nike och Jag på skumpafrukosten


Första klass ut: NS3A!


Vänta på andra klasserna :)


Jag, My, Ankan och Michelle på flaket :D


Jag, Erika, Sandra och Elina ("De 4 musketörerna") på slutskivan :D

Buhuuu vill ta studenten igen! MEN, Sommarn 2012 blire definitivt ALL IN för då tar ja examen! Hahaha :P
Föresten va detta mitt 700e inlägg, vem kunde tänka sig att ja skulle ha igång bloggen så länge? :P

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

tack så mycket! <3

2010-05-30 @ 17:05:23
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0