Ajjabajja!

Ett tag sen man uppdaterade denna. Well, har väll egentligen inte så mycket att säga, mer än att jag återigen har en labb i skolan. Vill säga ett extra tack igen till Michelle som ställde upp som försökskanin igår! :D

Så, igår var jag på bio. Filmen som sågs var "The social network", alltså filmen om Facebook. Filmen var rätt okej, men inte direkt en superfilm. Däremot så kam jag till en insikt, jag loggar in på Facebook alldeles för många gånger på en dag. Skulle väl inte vela kalla mig beroende egentligen, mest det att man har Facebook så lättillgängligt på mobilen så det blir att man kollar när man typ sitter på bussen eller nåt. Har iaf tagit beslutet att jag inte ska kolla Facebook idag alls. Borde inte va några problem.

Sitter just nu i skolan och väntar på siste personen i vår grupp så vi kan börja skriva ihop en labbrapport. Hoppas att det inte tar superlång tid, det är ju så tråkit! Däremot är det Stone Sour på Arenan som gäller ikväll! :)



Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: pia

Jag är också lite sugen på den filmen!

2010-11-26 @ 21:31:36
URL: http://paien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0