Bara massa usch!

Första uschet för dagen var min dröm. Drömde om lab-relaterade grejer (har en megalab vi håller på med i plugget). Hursomhelst drömde jag att en föreläsare, samt författaren till vår fysikbok, bestämde att vi skulle ha en oförberedd tenta. Till tentan skulle vi göra typ samma labb vi håller på med, men med ett annat program än vad någon av oss använt förut. Detta program hade ingen logik alls, det fanns massa random knappar som skulle bestämma ljudstyrkan på saker man inte hade hört talas om nånsin. I drömmen fick jag då utbrott, tog datorn och kastade den i golvet följt av att jag skrynklade ihop mina papper och kastade bort dom också. Inte en särskilt trevlig dröm med andra ord.

Andra, det stora, uschet var den snötäckta mark man såg när man titta ut. Vafaan liksom, de e OKTOBER! Dock så blev jag förvånad över SL, bussen var i tid och pendeln endast 8 minuter sen.Well, nånting ska dom väll lärt sig efter förra vintern. Vad hände med hösten??



Bilden e tagen i Taizé för 3 år sedan, trot eller ej, haha :P

Just nu är jag trots ledig dag i skolans bibliotek och väntar på Zineb för labb-plugg.

Over N Out

//// CALIFORNIAWHITE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0