Fokuserad? Nope!

Ett par dagar sen min senaste uppdatering, och vad har hänt sen dess? Well, hade en väldigt rolig kväll på Harrys i fredags med bla Jenni och Magnus där man kanske blev aningen fullare än tänkt. Men trots det, en rolig kväll! Lördagen vart lugn för min del, det enda vettiga jag gjorde var att förbereda mig för presentationen om Burmaresan som ägde rum på söndagen. Presentationen gick bra, och det var förvånantsvärt många som dök upp på vårt internationella café som vi anordnat. Efter en minst sagt skojig förmiddag med Burmagruppen bar det av in till stan för att med Elina försöka hitta på nåt bra inför Halloween. Det tog tid, men tillslut hittade vi det som behövdes! Kom till Harrys halloweenfest på fredag och se va vi bestämde oss för ;D

Tillbaka till vardagen, och vad har man gjort? Pluggat! Muntlig redovisning imorn, till vilken vi måste ha powerpoit presentationer som det är meningen jag ska sitta fokuserat och koncentrerat med nu. Okej, jag har fått ihop en presentation för uppgift 1, men har 3 kvar att göra. (Ska presentera en av 4 uppgifter, men vi vet inte i förväg vilken) Istället idag har jag: Kollat på massa How I Met Your Mother, handlat och fixat biljett till Sweden Rock Festival 2011. Fokuserat pluggande? Hell no.

Angående Sweden Rock biljetten tror jag att jag aldrig nånsin vart ute i såhär god tid med att fixa biljett till någonting förut. Eller allt annat utöver biljetter för den delen heller. Köpte min biljett så tidigt nu att jag faktiskt kommer få en jubileums tröja, ballt v ;) haha
Men, jamenar Ozzy e ju bokad till SRF så varför inte va ute i god tid? (:


Prince of Darkness, Ozzy Osbourne!

Alriiite dags att ta tag i pluggande igen. Kanske..

Over N Out

//// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0