Man kan ha JD till mycket!

Idag har jag tagit en ledig dag, kände att jag behövde det. Dock så var förmiddan ganska seg, hade körlektion kl 11 så åkte hemifrån vid kvart i 11. Efteråt åkte jag upp till henkan (säger kanske inte så mkt för icke-nackabor, men det är ganska nära där jag bor) för att hämta ett paket. (The Mighty Book of Boosh för övrigt) och fick först vänta jättelänge på bussen upp, sen på bussen ner så ja missade bussen hem precis. Bestämde mig för att åka till londonviadukten och byta så man hinner med bussen efter, men vad tror ni händer? JO, broöppning. Missade den bussen precis, och kom hem typ halv 2. Körlektionen va slut 12. Wellwell.

En stund efter att jag kommit hem får jag sällskap av Joel. Vi bestämde oss för att baka en kladdis. Plötsligt fick jag en briljant idé, vi häller i lite Jack Daniel's! Fick först en skum blick, men förklarade då att whiskey är otroligt gott i exempelvis varm choklad. Sagt och gjort, och otroligt god kladdkaka vart de! Jag har minna ljusa stunder!


Thank you Lord for Jack Daniel's, thank you Lord for saving me
The only thing that keeps me from devil
Is another glass of your good old Tennessee!

Så nu är de dags för en snabb dusch (surprised?) sen lite mat och lite förande med Joel och a lovely bottle of Jack, följt av inåkning till stan för att med Elina (och ev Lucas) se Almost Famous.

Imorn är de dags för W.A.S.P.! :D

Over N out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

vi måste prova det med nångång, är nyfiken på hur det smakar :D

2010-10-17 @ 20:24:57
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0