Så var man 20!

För er som kanske inte visste det så fyllde ja alltså 20 igår. I ärlighetens namn måste ja erkänna att jag haft bättre födelsedagar, mådde illa under natten till den 4e, så vart kanske totalt 2 timmars sömn. Vaknar med feber, hosta och förbannad nästäppa för att tvinga sig till skolan. Där fick man sitta massa med timmar för att göra en riktigt helvetisk labb som vi tvingade oss göra klar igår eftersom helvets labbrapporten ska in redan imorn. Det enda egentligen bra som hände igår (förutom alla underbara gratulationer, thanx u all) var nog iaf att dom hade fått in mitt bankkort som ja hade tappat på harrys i lördags, vilket ja upptäckte igår. Och juste, ja var ju och handlade på systemet för första gången ;D

Så, i lördags var det alltså dags för Redline part 5. Min första redline, och kan ju snabbt dra konceptet för er som inte hört talas om det. Man börjar i Norsborg, går in på en pub, tar en öl/cider/drink/shot/vafanmannuvillha, dricker upp den, åker vidare längs röda linjen. Stannade på nästan alla stationer mellan Norsborg och Zinkensdamm där jag droppade av och drog till Harrys. Redan i Sätra vid ca 18 tiden var iaf jag rejält dragen, men skoj som tusan hade jag! :D


Vi som började i norsborg, fler hakade på under dan!

Nu får ja väl ta och ignorera min nästan 40 gradiga feber och skriva den helvetiska labbrapporten. Suck

Over N Out

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0