The boys are back in town!

Hade en supertrevlig fredagkväll! :) Var hemma hos Joels polare Fredde för filmkväll med ett gäng glada boyz n girlz. Danny och 2 av hans polare från malmö var här och Joels broder från gävle va i stan. Och så var det jag och Hanna. Hursomhelst så hade nån bestämt att vi skulle dricka vin (suprising att pöjkarna rock n roll vill dricka sånt skräp) mumsa på massa onyttigt och titta på.. The usual Suspects? Suckade högt på riktigt, den filmen är en av de absout tråkigaste filmer jag har blivit tvingad att se. Tur för mig vart det bara typ 10 minuter av den innan alla höll med mig, så de vart ett par Sällskapsresan-filmer istället. Mucho bättre! Vart lugnt med drickandet dock, och gick o la mig redan vid 2tiden.


Om ungefär en timme däremot är det drags att dra in till Norsborg för Redline part 5! Och let me tell ya, blir inte lugnt med drickandet idag! ;D It's all or nothin, haha ;D

Lite awesum musik med Tuff, låten är All New Generation! :D



KEEP IT SLEAZY!
//// CALIFORNIAWHITE
har faktiskt redan duschat för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0