Fukk HELVETES jävla skit

Rubriken speglar mitt humör ganska bra för tillfället. Mitt förslag är att hoppa första stycket om ni inte orkar med irriterat gnäll. Skrev tenta idag, sämsta tentat jag nånsin skrivit, men hade ändå accepterat det och planerat för en pluggfri helg. Men ICKE! Kursansvarig hade missförstått hon som gjorde del ett på tentan och tagit fel frågor. FEL JÄVLA SKIT FRÅGOR! Man satt bra länge och plågade sig igenom del 1, som helt ärligt, lika gärna kunnat vara på grekiska. Får nu informationen att del ett ska skrivas om på måndag. PÅ MÅNDAG! Inte ens i närheten av okej att sätta en tenta på fredan och sen tvinga oss skriva om den på måndag! Anledningen till detta dessutom är: 1, att hon inte tyckte det kändes rättvist att ge alla godkänt när många inte närvarat under föreläsningarna, och 2 att det inte kändes rättvist att rätta delen med frågor vi inte lärt oss nåt om. Det jag undrar, hur FAN är det rättvist att sätta ytterligare en tenta bara några dagar efter förra? Kolla med föreläsarn istället vilka som vart där, och låt oss som vart där och deltagit aktivt slippa den här skiten!  PISSED fukkin OFF är minst sagt vad jag är just nu!


Just nu sitter ja mest och hoppas att mitt humör ska vända. Detta missöde ska inte få förhindra att ja ska ha roligt ikväll. På schemat ikväll står nämligen Crazy Nights på Harry B James. Brukar va skoj, så mitt för tillfället cp-arga humör borde ändras. Dock misstänker jag att humöret kommer skifta redan innan man kommer in till stan, ska ju hem till världens bästaste Elina som jag saknat massvis! 2 veckor utan att ses är bara förmycket! <3


We can be soo cute ;D


å så här mycket tycker vi om varandra, haha


och sådär lagom onyktra. Jag iaf ;D I love you bay!

Ett smågnälligt samtal med Emma fick mig genast på bättre humör, då hon övertalade mig att de e bättre såhär, medans allt e färskt i skallen. combon av det samt att få skriva av sig lite gjorde gött. Så till dig, Emma, thanx. :)

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE, gissa va ja ska göra nu?

(jo, duscha! ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0