Röjj le skog

Alrite, drygt en vecka har gått sen senaste inlägget, och anledningen är enkel, skolan tar musten ur mig innan vanan återkommer. Har inte så mycket att berätta om de utom att de faktiskt e väldigt kul att det dragit igång. :D

Höjdpunkten sen senaste inlägget är ju då skogsröjet som ägde rum förra helgen. Camp Hund's återföring y'all! Var hur kul som helst utom 2 saker, min hatt försvann spårlöst samt att mina solglajjer dog. Didn't even mind the rain. Detaljer om vad som hände får ni klara er utan, men lite pixx kan ja bjuda på! :D


Polle times twoo


Elina den klanten rispa upp ett hål i ölen med sina nycklar


Crazy Lixx


Jag o Jenni stal en ballong nånstans ifrån




Crashdïet

Alrite ladies n gentz, ska ta en dusch i föreberdelse för kvällens dimma. Harrys e de som gäller, Houston släpper ju skiva!

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0