Stockholm Rockout

Efter min otroligt dåliga dag i måndags har jag vart på väldigt bra humör resten av veckan, vilket är tacksamt. :P Igår var vi på studiebesök på KTH där vi lyssnade på 5 personer som berättade om vad dom forskade om o så, väldigt intressant faktiskt. Mestadels handlade det om virtuella lärare, typ bla ett animerat ansikte som följde ansiktets rörelser, så personer med örselnedsättning skulle kunna se hur munnen rör sig på en datorskärm när de pratar i telefon. (Om nån fattar :P) Väldiigt häftigt va de iag :)

Idag inleds min 3 dagars helg, och om typ 2 timmar är det dags att röra sig in till alvik och Stockholm Rockout! :D Dirty Penny, Wig Wam, Pretty Boy Floyd, John Corabi och Lizzy Borden är några band som ska ses idag, och imorn blir det bla Crazy Lixx, Dirty Passion och Great White. Awsum, rite? :D De flesta band blir det dessutom första gången man ser, förutom PBF, Crazy Lixx och Dirty Passion. (: TAGGAD ÄR ORDET!


Crazy Lixx senaste tillskot Ed på Skogsröjet

Alla håller tummarna nu att min extremt döda kamera hinner laddas iaf lite innan ja ska åka!

Nu, duscha.

KEEP IT SLEAZY

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0