usch och fy för denna måndag

Vaknade imorse av att ja råkade slå mig själv i huvet, lite klantigt men inte dirrekt medvetet. Med en sådan start kan dagen bara inte bli bra. Bussen åkte segt som en snigel framåt vilket ledde till att ja kom senare än ja brukar till slussen vilket i sin tur gjorde så man fick köa nästan 10 min för att komma upp till t-banan. Väl i skolan tänkte ja att de skulle bli en intressant föreläsning (intro till teckenspråk), och visst de ja hörde va intressant. Dock var ja tvungen att åka hem efter bara en timme av en anledning som sedan ändrades, och ja hade alltså inte behövt dra tidigare. SUCK. När ja kommer hem, vad upptäcker jag? JO jag är utlåst! Går ner till Tosse vars familj har extranyckel, men ingen va hemma. Börjar bli jättestressad (va tvungen att åka från kvarnolmen halv 2, och va tvungen att hinna komma in och få tag på mitt icke medtaget bankomatkort). Blir sedan tvungen att åka ut till fukkin BJÖRKNÄS för att hämta mammas nycklar, och för er utan koll (typ alla i guess) så tar de ganska så lång tid att åka kommunalt ut till björknäs. Dessutom var det alldeles för varmt mitt på dan med min skinnjacka.

Okej, nog med gnäll, kan ta helgen lite i korthet. Freda = Crazy Nights. Houston släppte sin debutplatta, som verkligen är SVINBRA! Gotta love AOR! Lördan spenderades hemma hos Nike på middag med girlzen följt av att några av oss satte oss på en pub en stund. :D Söndan var ja och Sandra på bio och såg den mest mogna film som går just nu, Toy Story 3. Den var JÄTTEROLIG, tycker ni ska se den. Och har ni sett den utan att skratta på tortilla-delen har ni ingen humor. ;D


Bild från i fredags, jag e fullständigt normal ;D

KEEP IT SLEAZY


//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0