Well well my dear friends

Tror ni jag gör vad jag borde? Tenta imorn och det är självklart vad jag borde syssla med. Men det gör jag inte. Istället sitter jag och tänker på massvis av olika grejer och lyssnar på chill-musik. En tanke som for igenom mitt huvud var om ja kanske ska fixa en ny header till bloggen. Eller kanske ändra utseendet helt, den har ju trots allt sett ut såhär ett tag nu. Får se vad (och om) jag gör.

Men mest av allt kom jag på en grej från Stockholm Rockout jag glömt berätta. Kom på det när ja kom att tänka på va Oscar sagt om hans möte med John Corabi. Yours truly har ju faktiskt också träffat på den mannen. Kan ju även ta upp att han har agerat frontman i favvobandet Mötley Crüe.

Hursomhelst, på lördagen på sthlm rockout part 2 var jag otroligt trött och sliten, pallade från och till knappt stå på benen. Började snacka med John bredvid en av scenerna, och följde med ut när nån i hans sällskap skulle ut och röka. Otroligt trevig snubbe måste jag säga. När vi stod där ute blev jag jätte yr och var tvungen att sätta mig. (Kan ju även passa på att påminna om att lördagen var helt vit för min del) Berättade att jag trodde att det hade med för lågt blodsocker att göra. Gissa vad han gör? JO han säger åt mig att sitta kvar och så går han in och fixar en cola åt mig! Jamenar hur gullit va inte de? Där nånstans kom jag fram till att det inte var nån större idé att stanna kvar så när colan var uppdrucken rörde ja mig hemåt. Så vart väldigt nöjd med lördagen trots en hel del missade band. :)



På tal om Stockholm Rockout part 2, ni rokkers out there har väl inte missat att det snart är dags för part 3? 16e oktober är det som gäller, och på scen ser ni blandannat W.A.S.P, Steelheart, Kix och Reckless Love. Detta får bara inte missas! Kan ju även tillägga att jag vart på både part 1 och 2, och det har vart otroligt trevlig tillställning bägge gångerna :) Så ja hoppas vi ses på gamla tryckeriet i alvik den 16/10! Biljetter finns på tickster! ;)

Alrite, dags att ta och ignorera pluggandet igen!

KEEP IT SLEAZY!!

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0