Äntligen helg!

Tänkte att jag skulle försöka bli lite bättre på att blogga igen. (får se hur det går denna gång, har inte riktigt haft någon större lust att blogga och har säkerligen tappat alla mina läsare, huuu)

Hursomhelst är jag iaf väldigt glad att det äntligen är helg! Varför? Jo för att det är helgen mellan kurser = pluggfri helg! (tål att tilläggas att jag är ledig på måndag också!) Den här kursen (hörselrehabilitering 2) har vart sanslöst jobbig och känner att jag knappt haft tid att sova under kursens gång. Nästa kurs är Barndiagnostik och habilitering, är inte direkt jättetaggad om jag ska vara ärlig. Eftersom hörselvården i stockholm har förändrats jättemycket sedan typ förra veckan saknas det personal på barnsidan på både hab och diagnostik (struntar i att ni kanske inte alls vet vad jag snackar om, haha) kommer vi bara få ½-1 dags praktik istället för de 5 vi skulle ha. Är inte direkt ledsen över detta eftersom det inte riktigt är min grej att jobba med barn. Synd för dom som vill jobba med barn dock (dom skulle kunna få min dag ;))

Över till annat. Igår köpte jag ett par nya skor, jättefina verkligen! Hade dom på mig idag vilket har resulterat i världens skavsår! Så ikväll blir det att masa sig ut och festa med converse i äckelvädret. Men har man lite alkohol i sig märker man det kanske inte ;)


Random bild från i somras, festivalstyle in tantolunden, hell yeah!

KEEP IT SLEAZY

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0