Drömmar

Har börjat drömma sjukt skumma saker igen. Många e egentligen bara små konstigheter i, men för ett par nätter sen drömde ja en dröm som ja måste berätta om.

Jag bodde i det hus ja bodde innan (om nu nån av er läsare vet vart det är :P). Hemma hos mig var massa folk som jag inte riktigt visste vilka de va, men de va kul. Utanför huset fanns det en massa djur, bla sköldpaddor. SKöldpaddorna i sig hade väl inte riktigt en poäng i drömmen, dom bara var där. Helt plötsligt får vi syn på en dinosaurie (typ t-rex eller nåt) utanför fönstres. Efter den kom det flera andra gående. Då hör vi på nyheterna om dom nya dinosaurie-liknande ödlorna från Gotland som är väldigt farliga. Ser man en bör man vidta stor försiktighet sa dom. Då börjar huset rulla iväg medans vi gömmer oss i ett litet rum. Huset rullade väldigt länge och tillsist hamnade vi i en liten by. Jag blir sjukt upprörd och förbannad eftersom jag nu skulle ha 10 min längre resväg till skolan och bestämmer mig för att flytta till huddinge. Någon lugnar ner mig genom att ta med mig till en skiv/bokaffär där jag hittar en nyskriven bok av Nikki Sixx. Ingår gör ett USB minne med SIXX. A.M. demos. Desvärre kostar den boken 1000 kr. Hittar istället ett häfte (som var en sammanfattning av boken) som också hade ingående USB minne. Häftet kostade 800. Bestämde mig för att köpa den (fanns bara en) men nån annan får tag i den samtidigt, så vi börjar bråka. Sen vakna ja.


Gotländsk ödla?

Over N Out

//// CALIFORNIAWHITE lämnar storstan imorn!

Kommentarer
Postat av: Elina

Hahaha, det bästa är att du tyckte det va värt att tjäna 200 för att få en sammanfattning istället för hela boken :P

2011-02-27 @ 21:10:24
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: Emelie - Graviditet nummer 1 <3

Haha sjuk dröm, men det är det ju fler drömmar som varit haha. :)

2011-04-13 @ 02:24:31
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0