Koder och lösenord

Tror min hjärna har tagit stryk av alla olika fyrsiffriga koder man ska hålla i skallen hela tiden. Pin till mobilen, bankomat-koder, diverse portkoder och allt annat man har fyrsiffriga koder till. Det värsta e att jag själv inte ens har nån portkod!

Anyways, anledningen till att jag tar upp detta har med min ipod att göra. Jag har en annan kod för att låsa upp den än min mobil, och igår när jag skulle använda den fick jag total hjärsläpp och glömde bort koden. Innan jag kom ihåg den tänkte jag på följande koder: Sandras portkod, koden till mitt gamla bankomatkort, koden till snabbinloggning på internetbanken, koden till VIP toan på medusa, brorsans portkod, brorsans gamla portkod. Seriöst, man behöver verkligen ha koll på så otroligt många fyrsiffriga koder för att kunna ha ett funktionabelt liv.

Igår hade jag även problem med lösenord. Hade kollat min gamla mail (som jag slutade använda tyyp 2004 eller nåt) och helt plötsligt verkade jag ha glömt mitt lösen till allt annat! (Illa med tanke på att jag har liknande lösen till typ allt) Enda anledningen var att lösenordet till gamla mailen inte är likt nånting jag använder nu.

Ett litet sidospår från snacket om koder och lösenord kanske, men värt att ta upp. Jag har nämligen fastnat för The White Stripes. Under veckan nu när jag suttit med näsan i böcker och anteckningar har mycket White Stripes spelats och jag gillart! Har väl egentligen inte direkt ogillat deras musik, men har inte direkt lyssnat på dem heller. Tills nu. Sådär lagom typsikt att jag börjar lyssna på dom precis när dom har lagt av. Ah well, vad gör man.

Bra låt med The White Stripes

Over N Out /// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

Hahaha koden till medusas toa va fan bäst :P

2011-02-16 @ 18:54:59
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0