Tentan överstökad!

Hade tenta på Hörapparatteknik idag (nej, vet inte hur det gick, kändes sådär.) Inte vart så nervös innan en tenta typ ever? Var helt galet speedad innan, typ duracell kaninen. När ja kom hem däremot verkade ja få nån typ av ångestattack light. (Kändes iaf som när ja fick en ångest/panikattack för några år sen, alldeles skakis och hjärtat skenar iväg) Så sen jag kom hem har jag försökt få det att försvinna. Med hjälp av ett varmt bad och en halvtimmes slumrande mår ja bra! Pulsen e nere på vettig nivå igen och känner mig inte lika skakis. Och bra e väl de, för ikväll blir de party! :D Elina och jag ska bege oss till hederliga Harrys, och det var faktiskt ett tag sen jag var där sist, så de ska bli ku :D Pluggfri helg, hell fukkin YEAH! :)

Övrigt jag kan dela med mig av är att jag har fastnad för serien Glee. Helt ärligt trodde jag att nåt sånt aldrig skulle hända för en, ehm.. inte särskilt entusiast när det gäller musikaler. Men Glee är faktiskt förvånands bra, dom sjunger ganska mycket bra låtar. Typ Journey, Kiss, Mötley Crüe (!) och AC/DC har haft låtar med. :)



KEEP IT SLEAZY

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0